Φήμες που κυκλοφορούν στο Internet θέλουν το Twitter να αποκτά, στο πολύ κοντινό μέλλον, «εταιρικές σελίδες», που θα διευκολύνουν την προβολή μεγάλων εταιρειών.
Είναι γενικώς γνωστό πως, αν και υπερβολικά επιτυχημένο, το Twitter πάντα… πάλευε να βρει έναν τρόπο να έχει έσοδα. Ένα από τα νέα του σχέδια, αν πιστέψουμε τις φήμες που κυκλοφορούν στο Internet, φαίνεται αρκετά λογικό, όχι-και-τόσο-ενοχλητικό (όσο «οι διαφημίσεις μέσα στα tweets χρηστών» που λεγόταν πως θα ενσωματώνονταν σε υπερβολικό βαθμό από το μεγάλο κοινωνικό δίκτυο), και, γιατί όχι, ρεαλιστικό και πιθανό. Αν και, ως «ιδέα», είναι… «δανεισμένο» από το Facebook και ως ένα σημείο το MySpace. Μιλάμε, φυσικά, για «προσαρμοσμένες σελίδες», που οι ενδιαφερόμενες εταιρείες θα μπορούν να «χτίσουν» στην υπηρεσία.
Η λογική είναι πως για να διαφέρουν από τους «απλούς χρήστες», οι μεγάλες εταιρείες ευχαρίστως θα κατέβαλλαν κάποιο λογικό αντίτιμο ώστε να έχουν περισσότερες επιλογές παραμετροποίησης των «δικών τους σελίδων» από όσες έχει ο μέσος χρήστης. Και ενώ στο Facebook «η επίσημη σελίδα» μιας «φίρμας» είναι αυτή από την οποία ξεκινά και αυτή στην οποία καταλήγει η αλληλεπίδραση με χρήστες, στο Twitter δεν παρέχονται τέτοιες δυνατότητες – το μόνο που μπορεί να κάνει μια εταιρεία είναι να «στέλνει tweets», να «απαντά» σε μηνύματα άλλων και, περιστασιακά, να χρησιμοποιεί κάποια «hashtags» (λέξεις-κλειδιά για εύκολο εντοπισμό πληροφοριών, στις οποίες προηγείται ένα «hash», το σύμβολο «#», π.χ. «#pcw»). Έτσι, μαζί με τις όποιες επιλογές παραμετροποίησης της εμφάνισης των σελίδων, το Twitter θα πρέπει να βρει τρόπο και να δώσει «περισσότερο έλεγχο» στις εταιρείες όσον αφορά στους τρόπους εκμετάλλευσης του δικτύου του και προβολής τους μέσω αυτού.
Αλλιώς, ένα… custom wallpaper «δεν φέρνει την άνοιξη»!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου